THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, June 24, 2010

dIA dAH g.....!!!!!

Hari nie hari last aku jumpa dia dah lah dah 3 minggu aku x jumpa dia
rindu x yah lah nak cakap memang aku rindu sangat kat dia.....tuhan je lah yang tahu rindu aku kat dia...aku jumpa dia masa dah sampai je kolej aku ada bagi dia baju....baju 2 dah lama aku simpan

aku bagi kat dia....akui jumpa dia dari petang samapi ke malam....best sangat2 tapi x dapat nak lame2 coz aku kena masuk hostel sebelum kol 11 malam....

Pagi esok 2 aku jumpa dia lagi...kitaowang g minum pagi dengan kwn2 aku happy samgat tapi jap lagi dia dah nak g kuantan dah sebulan dia kat sana dan bermakna sebulan lah aku x kan dapat jumpa dia....tapi aku kena lah sabar sebab dia g cari rezeki kan...ada dua perkara yang wat aku sedih pagi nie kat dia....

Satu,dia dah nak g jauh kan,yang kedua pula dia pakai baju yang aku bagi dia semalam....dia hargai barang yang aku bagi kat dia...aku happy sangat.....aku harap hubungan aku dengan dia akan kekal hingga ke akhir hayat aku k....sape2 yang bce nie pun tolong doakan untuk aku jugak tau.....Aku akan cube berubah demi dia.....

Last sekali dia cium pipi aku semasa hantar aku g kolej pagi 2.....best sangat....

NOOR FAZRY & NINA
4 EVER....

0 comments: