THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, August 17, 2011

18 Ogos 2011...!!!

SALAM SEMUA...!!!!

kalu x silap kiraan aku lah kan hari nie dah masuk hari ke 18 berpuasa dan dah lebih dari 2 minggu kita berpuasa...mcm2 berlaku kat aku sepanjang bulan ramadhan yang mulia ini.....kalu aku nak tuliskn munggin penat kowang membacanya...hahahahah..aku ringkaskan k..walauapa un yang berlaku kita perlu tabah menghadapi dugaannya kerana apa yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya kan....2 lah yang owang selalu cakapkat aku kan

emh aku xtahu lah kenapa bila aku sambung belajar ijazah nie kan aku rasapenat sangat2,x cukup rehat aku un x tahu kenapa....mungkin sebab jadual yang padat n perjalanan balik dan pergi dari kolej kot ini sebab masa aku kat melaka dulu aku g kolej naik bas....x pernah un lambat tapi kat sini kena naik train selalu jugaklah terbabas lambat sebab train datang lambat.....pas 2 nak kenajalan kaki lagi jauh jugak dari tempat aku

hei entah lah untuk segulung ijazah aku terpaksa tahan semua ini bak kata pepatah "biar besusah2 dahulu,bersenang2 kemudian" lagi pun aku x nak lah hampakan harapan parent aku kat aku kan....emh diaowang letak harapan tinggi kat aku n bapak aku un dah laburkan banyak wet kat aku supaya aku dapat segulung ijazah...emh aku akan cube penuhi impian diaowng....

kadang2 aku terkenang...aku nie dah 19 tahun dah kan tapi kenapa aku mcm x matanglagi...mak aku un selalu cakap yang aku nie xmatang2 lagi.....aku un xtahu kenapa aku jadi mcm nie mungkin sebab aku anggap jadi dewasa nie membebankan otak aku sendiri....biarlah aku terus dengan cara aku ini iaitu....remaja dalam kematangan...kowang paham x....kalu x paham...pandai2 lah nak paham k...emh k lah aku nak bla lu lah

bye askum semua...

LAST BUT NOT LEAST....SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN ALMUBARAK KEPADA SEMUA UMAT ISLAM DI DUNIA....!!!!!!

0 comments: