THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, December 14, 2010

buntu...!!!!!!!!!

hari nie merupakan hari pertama aku on9 sejak aku cuti sem...sejak cuti sem x da ape2 yang berlaku aku cume duduk umah n kuar tengok wayang dengan mak n adik aku 2 je.....aku nak kuar dengan kwn2 aku oun aku x tahu lah nak g mane lagipun aku nak jimatkan wet sebab aku nak g langkawi hujung bulan nie an..

emh semalam malam an seperti biasa aku akan gayut dengan bf aku dan semalam dia cite kan masalah yanng tengah menimpa dia n family dia...x perlulah aku nyatakan disini....aku cian tengok dia...aku simpati sangat2 aku nak tolong pun aku x tahu nak wat mcm mane sebab nie masalah family dia kan....suara dia x seceria selalu...baby...sbar k....
emh hari nie lepak kat umah je...g wat ic baru tadi.....bowing jugak duduk umah je
tapi dah parent aku swuh aku ikutkan je an...
emh k lah nanti ada cite baru aku tulis lagi k
bye askum BABY BOB chow dulu

0 comments: