THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, December 9, 2010

TAMATNYA SEM 2.!!!!!!!!

hari nie last paper...human brain...boleh lah jugak aku jawab tapi entah lah aku dah wat yang terbaik kita tengok je lah keputusan dia k ....

hari nie jugak merupakan hari last aku kat melaka bagi sem nie....aku nak minta maaf kat semua owang yang aku pernah wat salah , aku jugak nak minta halal apa2 je yang aku ambik samaada aku sedar mahupun x k...
jujo aku katakan aku akan rindu kowang semua tapi x pa kita jumpa lagi sem depan k...memang banyak kenangan manis dalan sem nie , betol aku katakan...
emh aku harap semua nya happy2 belaka n holiday hati2 k jangan sampai memudarastkan diri masing2 k...
k lah nie mungkin last update lepas nie ntah bile on9 kat umah mane da masa...tapi x pa ada masa aku akan update k blog aku
aku akan citekan apa yang aku wat masa cuti nie...
k lah baby bob gerak dulu k ...

BYE SEMUA...CYUNK KOWANG

0 comments: