THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, July 19, 2011

19 JUN 2011...!!!

Salam....hai semua

Hari nie pg kul 8 sy dah bgun sebab kan saya duduk umah mkcik saya so kena bgun awal lah untuk siap n perjalanan dari umah mkcik nak ke kolej amik masa 20min lh jugak kalu keta banyak lah kan.....bgun2 jek mata rasa sakit gile....rupe2 nya mata dah bengkak...aduh kusutnya kepala...
Mula2 ras x nk jek g kolej malu lah mata ceme @ sepet....tapi lame2 mcm dah susut jek bengkak 2 saya g je lah kan...lagi pun hari nie dak2 nie nak bincagkan tentang assignment Pengajian Malaysia.....Sampai jek kat kolej saya sarp dulu dengan sepuu then terus g kelas sebab dah agak nak lewat dah.....
Mcm biasa saya belajar jek cume susah lah nak wat assignment sebab laptop saya x bwak lagi kan...nak pinjam laptop owang kang saya malu lah...barang owang lah kan...emh entahlah......saya berserah je lah cm ne saya nak siapkan assignment group sya....
Pasal bf sya pulak xda pape yang istimewa cume mlm td saya col n msj dia x angkat n x blas...sya thu dia tertido....saya wat xthu jek...pg2 tadi dia anta msj mint maaf...saya ok jek.....
klah semua mata un sakit nie.....nanti saya tulis lagi k.....
bye askum

0 comments: