THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, July 16, 2011

DAH 2 HARI.....!!!!!!!!!!!

sALAM SEMUA...

Hari nie merupakan hari yang pling boring aku rasakan...entah kenapa sedangkan jadual aku agak padat...hah....lupa nak bagi thu yang aku nie dah berdaftar sebagai salah seorang pelajar di KPTM kuala lumpur...28 jun hari tu aku berdaftar...syukur aku dapat sambung dalam bidang BSC (HONS) IN INFORMATION TECHNOLOGY IN INTERNATIONAL BUSINESS....
Tapi bukan pasal 2 yang aku nak cite nie...aku nak cite tentang si CYG aku dah g jauh....hah CYG aku yang mane kan...yang si B lah...aku dah wat keputusan dah..aku nak dia jugak...biarlah si F tu...kalu ada jodoh x kemana kan...
Mesti kowang tertanya2 kan kenaa aku kata dah 2 hari dia g kan...hah dia kena g indonesia wat beberapa minggu untuk urusan kj...ikutkan hati aku xnak lah bagi dia g sebab aku x pernah jauh dari dia sampai mcm nie.....
Pada mulanya dia bagi tahu aku yang dia nak g tu ku rasa ok jek sebab aku dah biasa dah kan jauh dari dia jumpa pun jarang2 kan....tapi bebrapa hari sebelum dia g tu dia wat perkara yang wat aku bnyak makan hati...aku xpyah lah nak kata kenapa kan...emh tapi yang penting dia x curang dengan aku.....emh dia gerak balik kampung dia malam selasa 2....malam ahad tu dia datang lah jumpa aku kan...aku cite kan kat dia apa yang aku x puas hati...dalam sejarah selama 3 tahun aku kenal dia....ini lah kali pertama dia nampak aku menangis...aku nampak dia un sedih tapi lelaki kan....pandai kwal emosi....
Mlm selasa 2 un dia datang jumpa aku wat kali terakhir sebelum dia g indonesia 2....kitaowang g belikan barang2 dia....walaupun aku kecik hati tapi aku x pernah lupakan tanggungjwab aku sebagai awek kat dia....segala barangan dia aku beli n pilihkan....bju,suar,beg,towel,stokin.....
Mcm2 aku berpesan kat dia supaya jge diri kat tempat owang....mlm last 2 dia jugak pesan mcm2 kat aku...aku tahan jek nak menangis,,,aku xnak lah menangis depan dia ku takut dia risaukan aku pulak kan.....
Selasanya dia gerak g indonesia.....sampai jek dia kat sana petang tu dia call aku.....dia selamat sampai kat sana...SYUKUR....tapi cos kitaowang nak berhubung esar lah...mahal jugak msj,col,tapi x pa....demi dia kan....huhuhuhuh
Hari nie jek dah 3 kali aku col dia.....entah kenapa aku mcm rasa dia kat cnie jek...aku x kisah lah tentang kos tu sangat sebab dia un ada bg wet untuk aku guna...dia un ada kata nanti dia ganti semula wet aku yang kuar untuk contact dia....huhuhuhu....
EMH k lah u all....penat lah tangan nak tulis.....hahahahaah
BYE ASKUM....

0 comments: