THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, December 17, 2011

FiRsT tImE..!!!

Salam

Hai semua, mesti kowang tertanya2 yang kenapa aku cakap firsttime kan...kowang jangan lah salah faham.....aku punya first tima ialah first time aku membuat TAGGED....
Sebelum nie aku x tahu un apa itu tagged , aku cuma dengar dari kwn2 aku jek, tapi aku x pernak wat n x pernah tahu apa function dia....hari tu member aku swuh aku wat....mule2 aku jadi owang bodoh jugak lah kan x tahu pape...tapi lepas lame2 aku menggodek.....aku tahu lah jugak last2 function dia sikit2....
Tapi x ramai lah jugak yang add aku...tapi ada yang add tu bukan2 punya owang...aku x berani lah nak approve kan sebab aku takut lah...aku wat tagged nie nak cari kwn bukan nak jadi gadis sosial ataupun terjerat dengan aktiviti x bermoral yang berlaku kat internet skung nie....aku harap pendirian aku nie x berubah n xkan berubah sampai lah bile2...
Hah,masa aku tengah taip blog nie un da sowang budak nie ajak aku web cam..aku x nak maki2 aku lak...hah, sebab nie lah aku xberapa suka dengan sosial network nie...bila x suka main maki2....xreti nak cakap elok2 ke hah...hai, entahlah remaja zaman sekarang nie...
Emh k lah skung nie aku nak out lah...tengok t.v lagi bgus......
Bye semua....askum

0 comments: