THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, December 12, 2011

hOliDaY...!!!

SALAM... semua apa khabar..sihat ke...???

skung nie dah mula cuti sem dah...dah lame sebenarnya sejak saya nie cuti sem...saya mula cuti sem masa bulan 10 hari tu lagi....
mcm2 lah yang berlaku sejak cuti nie...emh aku baru je la dapat internet nie...
xsampai dua minggu un...huhuhuh..skung aku dah leh lah selalu online tapi x leh lah selalu sangat...aku x nak lah salah guna apa yang bapak aku dah bagi...bapak aku dah beli bagi kegunaan aku untuk belajar....
emh skung nie aku bukak kedai aku sendiri...alah jual gule2 untuk budak2 je...dapat lah jugak wet poket aku kan..hahaha
lepas lah wet untuk aku topup...huhuhu...emh sejak kebalakangan nie an..aku x thu lah kenapa lah aku rasa asyik resah gelisah je...ntah kenapa lah...
k lah semua aku nak rehat lah
bye askum

0 comments: