THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, July 21, 2010

hari last kat melaka

hari nie aku last exam kan aku ada paper business,paper dia susah jugak lah kan tapi aku berjaya wat jugak lah aku doa x yah lah kena repeate paper coz aku x nak duduk lme2 lah kat sini aku x sesuai lh kat tempat owang aku rela kat tempat sendiri lah....
jap lagi mak aku nak ambik aku kat hostel n bawak aku balik seremban aku x sabar nak balik seremban lah...
aku akan habiskan cuti 3 minggu aku kat seremban dengan kwn2 aku yang lain ...
kwn2 aku yang boleh terima aku seadanya walaupun mulut aku nie jahat suka mengata owang hahahahah jahat kan aku
ku dah janji nak berubah lah
x elok lme2 cm nie n aku dah berjanji akan tetap cerita kat mak an balak aku tentang apa segalanya yang terjadi dalam hidup ku kan
biar lah nak mengata apa pun yang penting aku bahagia dengan hidup aku yang mcm nie
hahahahaah
harap2 pointer aku bagus lah kan
nanti boleh mohon tukar kat induk kan amin
k lah nak g lepak dengan mone n hema jap
bye

0 comments: