THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, July 13, 2010

Sakit

hari nie kelas kul 10 pg so aku pun bgun lah kul 8 pg...hubby aku kejutkan aku....dah ok dah mlm tadi aku dah minta maaf kat dia...dari mlm semalam aku rasa dada aku mcm tegang je...aku ingat biasa je...pg tadi dah x sakit lagi dah...tapi tetibe je masa aku nak turun je bas...dada aku sakit balik...nak nangis aku...aku diamkan je...naik je kat kelas dada aku bertambah sakit...nak tarik nafas pun sakit...masa wat quiz 2 aku peluh je satu badan...mtah kenapa...aku msj mak aku cakap yang aku sakit dada...mak aku suruh aku balik tapi x leh...esok aku ada kelas lagi...aku x nak pointer aku kena potong...aku x nak gagal...aku rasa esok tgah hari aku nak terus balik lah...aku sakit x da sapa pun yng aku kisah selain orang yang sayangkan aku n aku pun sayang kan diaorang...x yah lah aku cakap siapa kan....k lah aku nak g makan n then aku nak rest jap
jap g nak kena siapkan assiment

0 comments: