THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, July 7, 2010

Hari yang Biasa je ..!!!!!!!!!!!

Hari nie aku bangun kul 6.45 pagi coz hari nie ada kelas kul 8 pagi...entah kenapa hari ini aku rasa malas sangat nak bagun mcm badan aku nie penat sangat2...sedangkan mlm tadi aku tido paling awal dari kwn2 aku....mungkin sebab semalam pagi aku dah bangun awal dan aku study sampai mlm....
Hari nie ada kuiz aku dah cuak dah takut x leh score je...tetibe dapat je soalan aku nak tergelak pun ada sebab aku dah pernah nampak soalan nie sebab lecture aku dah pernah bagi soalan 2 sebagai latihan..hahahah...ada budak nie nak bagi tahu lecture yang soalan 2 kitaowang dah jawb..aku x bagi...hhaahahahaha...
Dah habis je jawab soalan 2...baru lah lecture tahu....tapi dia wat x tahu je..takut jugak mana tahu kena ulang balik kuiz kan....hahahaha lecture aku best walaupun kelas dia agak boring...tapi demi ijazah kan...aku sanggup je k....
Petang pulak balik je kelas aku terus g giant dengan kwn2 aku...makan KFC...pakwe kwn aku belanja...ADY THANKS...!!! then aku g karaoke dengan kwn2 aku...sampai sakit lah tekak aku...
Mlm lak aku siapkan assiment ENGLISH....

Ingat nak tido awal lah malam nie...esok nak bagun awal lagi...takut mengantuk lah.....

K lah bye askum
Jumpa lagi lain kali k

0 comments: